Hylla sängläget

Har surfat på Blocket för att hitta en billig säng och en bokhylla åt 12-åringen. Antingen är dom för dyra eller för fula eller så finns dom för långt bort. Helst skall både sängram och bokhylla i så fall finnas på samma adress för avhämtning, så att jag bara behöver fixa combi vid ett tillfälle.

Det här har jag hållit på med i omgångar och i ett bra tag. Av en ren händelse råkade jag nämna mitt dilemma för mamma.

-"Varför tar du inte din egen säng och den där vita Billy-hyllan som står här hemma på ditt gamla rum?"

....tänkte inte på det...

Känner mig väldigt nöjd och duktig över att jag har fixat det faktiskt! Och billigt blev det!

Kommentarer
Postat av: leopardia

men å andra sidan kan man hitta andra roliga grejer på blocket, som av en slump, eller ja, samtidigt som man söker efter nåt annat. måste nog ta upp den hobbyn igen...

2008-04-18 @ 22:48:25
URL: http://leopardia.webblogg.se
Postat av: L80

leopardia: När man klagar över hur mycket prylar man har, kan man i alla fall glädjas över alla de
många saker man faktiskt inte har!

2008-04-20 @ 19:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0