Vitt och brett

Var på IKEA igår och skulle bara... 1300 kr senare gick jag förbi tio-kronorspizzan vid utgången och beslöt att jag skulle hoppa över den, äta hemma och spara en slant. Duktigt.

Och vad hade jag med mig hem då? Två kassar vitt! Så o-L80!

Om du bara visste vad mycket stålars jag sparat på att inte behöva åka till Orienten genom åren. Har bara behövt åka hem! Varenda övergiven och behövande pärla och paljett har funnit fristad hos mig.

Två fulla kassar vitt... svalt och sparsmakat... det är medelåldern va?

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Nu blir jag nyfiken. Har du hivat allt med paljetter. Jag måste komma hem till dig och titta.

2008-04-21 @ 11:24:46
Postat av: L80

Bling: I princip! Vet knappt var jag är när jag vaknar på morgnarna. Kom hit óch kolla.

2008-04-21 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0