Kul tur

Drar till Stockholm redan ikväll.

Kom på att om jag ska vara på casting i morgon kl 11, måste jag ta 06.42-tåget. Hur snygg är jag då kl 11?

Det känns inte helt bra att åka till huvudstaden mitt i semestern. Det blir ett ovälkommet avbrott i lugnet. Lite för nära verkligheten.

Därför måste jag passa på att göra något som bara går att göra i Stockholm när jag ändå är där. Så att avbrottet är värt det. Någon som har något förslag? Förutom att betala räkningarna som ligger och väntar alltså.

Kommentarer
Postat av: stenh

Lycka till kl. 11:00! Håller tummarna.

2008-08-08 @ 18:06:02
Postat av: Blingbling

Hur gick det? Såg du de helt galna fyrverkerierna? Det hände ju en massa i Stockholm igår, hoppas du hann med något av det :)

2008-08-09 @ 18:52:43
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0