Industriområde vs Köpcentrum

I nästan alla industriområden som jag känner till, finns det övervägande outletbutiker, inte många industrier. Ska just dra iväg till två industriområden. Till det ena för att köpa solstolar på Jysk, till det andra för att köpa fuskgräs på Rusta.

Vad är det för skillnad på köpcentrum och industriområde? Den enda skillnaden jag kan komma på, är att jag tycker mig göra fiffigare klipp i industriområden, det känns liksom mer passapåigt.

Men så är jag selektivt lättlurad också.

Uppdatering: Varken solstolar eller fuskgräs blev det, men en himla massa annat bra-att-ha. Jag sade ju det!


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Var det små blommor på det där fuskgräset?

2008-07-09 @ 22:32:48
Postat av: L80

You bet! Det var därför jag var där - 20x20 cm för 10 kr. Gula, blåa, rosa eller vita blommor! Vill du henka nästa vecka?

2008-07-10 @ 09:20:44
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0