Kräket is in da house

En väldig massa folk rör på sig just nu. Kollegor slutar och nya kommer. Jag är avundsjuk på dem. Det ger en härlig kick att bli utvald.

När jag skådespelar får jag en dos av den kicken, men den är dessvärre kortvarig. Skulle behöva känna den där kräkkänslan i lite längre skov. Du vet det där illamåendet som aldrig blir något, som man känner precis innan något bra kommer igång.

I höst ska jag sjunga musikal, då är det kära kräket så nära, så nära.

...moment 22 här - det värsta jag vet är nämligen att må illa...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men det är ju trots allt en vällustig illamåendekänsla...

2008-07-03 @ 12:40:39
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag ska också vara med i en lokalrevy.....för första gången i mitt Trettiotrettonåriga liv! Spännande.. Då kanske jag också blir kräknervös?!?



Må gott!

//M

2008-07-03 @ 13:03:55
URL: http://libvethosmig.blogg.se/
Postat av: Blingbling

Va, brukar du någonsin vara nervös?

2008-07-03 @ 18:51:29
Postat av: L80

BlingBling. johohodu - men på ett skönt sätt.

2008-07-04 @ 15:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0