Sådana man äter

Har varit på ön hela helgen! Verandan pyntades gul och blå och maten var typiskt svensk - pasta med parmesan.

Nu äntligen har jag överkommit min rädsla för maneter. Kan inte påstå att jag är helt bekväm med att de nuddar mig på ben och armar, men jag hör i alla fall inte ledmotivet till Hajen inne i huvudet när det händer.

Har simmat med vithaj - eller ovanför i alla fall - och i ärlighetens namn hände ingenting då heller. Så i princip kan man säga att enligt min erfarenhet är maneter precis lika farliga som vithajar. DUM-DUM, DUM-DUM, DUM-DUM...

Smultron däremot - dom är jag inte ett dugg rädd för. Trots att dom är stora, vilda och väldigt många just nu.

Kommentarer
Postat av: sofia

an jag avundssjukt konstatera att du har hus i skärgården?

2008-06-10 @ 07:42:26
URL: http://sofiabess.blogspot.com
Postat av: L80

Sofia: Jag tror till och med att du passerat min grind. :)

2008-06-10 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0