Så dumt, så dumt...

Jag håller på att bli en kattant...

Stickar sockor
Tycker om att ha en pläd om benen för att det drar
Väljer hellre en torr liten kaka istället för en med smörkräm (ibland i alla fall)
"Permanentat hår har väl ingen dött av"  (möjligtvis den som kommenterat permanenten i så fall)

....nä - listan blir inte längre än så! Puh! Då är jag inte riktigt i riskzonen ännu, men jag ska åka och titta på en chokladsilver oriental och jag får ta hem henne om jag gillar henne... så jävla dumt att säga så till mig! Det hade varit bättre och rakare om hon sagt - "Öh Pucko - kom hit och hämta!"

Men smaka på den meningen - En chokladsilver oriental - du får ta hem henne om du tycker om henne!

Skit samma att du inte har en aning om vad det är eller vad det får för konsekvenser, skulle du verkligen kunna  säga ;

-"Nej tack, jag är inte ens nyfiken!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0