Sakta vi gå genom stan

En härlig helg har vi haft, alla fick tag i sitt. 15-åring löshår, Snart-12år köpte mangaböcker, Monster en palestinasjal, G-Å en bok om Stockholms spårvagnar och jag fick en kopp kaffe.

Nu när vi har köpt båt försöker Pappa bli av med lite grejer som han inte använder längre. Bland allt annat "bra-att-ha", försökte han ge bort några av sina hajkrokar, men G-Å smusslade diskret tillbaka dom i kassen för fiskedrag igen. G-Å anar inte att det där bara för första försöket. Jag slår vad om att han kommer att få dom inslagna till jul.

Klädde om soffan också, eller rättare sagt, täckte den med vita överkast. Så stor skillnad det blev! Hela rummet blev ljust.

Nu måste jag bestämma mig - antingen åka till IKEA efter jobbet och köpa gardintyg, eller hämta oriental... och för att citera Blingbling,

"Gardiner har du ju redan..."

Och om någon mot förmodan nu hajjade till - Nej, jag har inga orientaler redan, det är siameser jag har! Orientaler är enfärgade siameser - och det har jag inte en enda....ännu.


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Nu åker du och hämtar den :) Jag vet ju att du vill.

2008-05-12 @ 20:29:04
Postat av: L80

Bling: Har buren med mig idag, ringer hon så åker jag!

2008-05-13 @ 12:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0