Knappast planlöst

Igår var jag på Aeroshow på Säve flygplats...

Spitfire, flygande tunnan, falmskärmshoppare, dubbeldäckare, segelflygplan, andra flygplan, fler flygplan, helikopter, ännu fler flygplan, alldeles för många flygplan och kycklinggryta med ris.

Min förutfattade fördom om publiken stämde  - män med polare, män med barnvagn, män med midjeväska, män i camouflage, män med plastkassar, män med strumpor i sandalerna, män som säkert har nackspärr idag.

1000-tals! Och alla var där för att titta på flygplan som flög fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka... jag kan fylla en hel sida av fram och tillbaka...

Hade jag trevligt? Bussresan hem visade sig inte helt otippat vara dagens stora behållning, den och militärhunden Tudde!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför var du där??

2008-09-01 @ 19:43:33
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: L80 till Magnus

G-Å är inbiten hobbypilot och han ville så gärna att jag skulle följa med och titta. Är man särbos och bara har helgerna ihop, får man passa på som du vet. Sy och sticka mässan i Sollentuna kommer att bli hans Waterloo.

2008-09-02 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0