Kås ajm wörth it

Har gått på det! Har köpt den där krämen som är röd och vit och kommer ut genom två rör ur samma behållare. Bara det är fantastiskt tycker jag. Krämen ska både extremstrama och antirynka...

Anledningen till att jag skriver om det, är att det på förpackningen står "Instant effect". Antirynk kan jag liksom begripa, men eftersom jag inte vet exakt vad "extremstrama" faktiskt innebär och eftersom jag måste dutta på krämen med något, kände jag att jag måste skriva om det medan jag fortfarande kan böja på fingrarna.

En annan grej, helt appropå, randig tandkräm! Förklara det om du kan!

Okej, nu ska jag testa.


Kommentarer
Postat av: Blingbling

För du har blivit luuuuuuuurad mohahahahah.



Nu ska jag googla randig tandkräm.

2008-06-26 @ 14:23:22
Postat av: L80

Bling: Nähä! Stramare än så här har jag inte varit sedan jag brände knävecken i Montpellier -85!

2008-06-27 @ 10:31:06
URL: http://heltvanlig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0