Pissed

Måste tackla det här med att ena siamesen har tagit för vana att pinka i min säng. Hon väntar tills jag kommer hem från jobbet - sedan går hon demonstrativt dit.

Den där sprayen som ska fungera som avskräckande om man använder den ca var 14 dag - fungerar inte kan jag säga. Jag sprayar varje dag - två gånger - det pissar hon fullständigt!

Igår tog jag tjuren vid hornen, eller rättare sagt katten i sele och gick ut och gick en lång runda med henne. Förmodar att protesten beror på att hon inte kan springa fritt i förorten som hon gör på den bilfria ön.

Det känns onekligen larvigt att gå med katt i koppel. Det är som att rida på en ko. Det känns bara fel. Väldigt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0