På det tredje...

Jag har just ropat hem min första auktion på Tradera. Det är ju hur kul som helst! Ett klipp dessutom. Monster14 gör sin prao i en Coop-butik och en annan prao erbjöd honom en Gameboy Advance plus sex spel för 500 spänn. 

Lite saftigt tänkte jag - det är trots allt jag som får pröjsa när allt kommer omkring. Tog en rövare på Tradera och nu är ett paket på väg till mig med både Gameboy och sex spel (sicken slump va!) till det facila priset av 229 kr.

Samtidigt är jag rädd för att jag snart måste sluta på mitt fasta jobb - jag hinner inte med mina extraknäck och missbruk annars.

Kommentarer
Postat av: Airam

Tradera är en skön verklighetsflykt. Kickarna är starka. Så starka att man "kan" fastna.



Men, snart dyker det kanske upp en ställe med AT - Anonyma Traderare. Då får vi vända oss dit. Socialen ställer säkert upp med arbetsplatsprövning på det gamla jobbet mot att vi redovisar loggar på att vi inte budat på auktioner och handlat onödigheter på Blocket...

2008-10-19 @ 10:34:18
URL: http://airam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0