Förlåt, vad sade du nu?

Både min pappa och jag knäcker lite extra inom film och teater. Han har just fått en liten roll i en kommande film där han ska vara klädd i "...det skitigaste och trasigaste du har!"

Mamma, som gärna bistår när det kommer till klädfrågan, upplyste honom om att han inte har några sådana kläder - hon har nämligen städdille och ibland hinner man inte ur kläderna förrän hon slängt dom...

Vad tror du pappa gör då? Jo han ringer till mig och frågar om han får låna någon för tillfället lämplig klädensemble!

Ja - varför inte - det är bara att komma över och leta upp något bland drivorna av lump och läder som ligger kringstrött hemma hos mig. Hittar du något vi kan värma upp medans du letar, som inte rör sig med alltför häftiga rörelser eller svarar på tilltal, så kan vi väl käka lunch ihop!

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Vad skoj. Vad är det för film. Du får berätta när vi ses nästa gång :)

2008-04-09 @ 18:48:44
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: L80

Bling: Vi måste nog gå och se den va?

2008-04-10 @ 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0