Ordningen återställd

Veckan som gick har det varit lite oro i lägret. Han, kring vilken de andra kretsar, smet som en avlöning när vi lämnade ön i söndags.

Siamesarna har gått omkring och ropat och haft nerverna lite på utsidan. Det ser lustigt ut när djur springer omkring och hukar. Det verkar liksom som att dom har en plan! - Tro mig - det har dom verkligen inte. Dom hukar planlöst.

Idag kommer i alla fall navet hem med tåget. Han har levt kung och käkat räkor om kvällarna.

"-Han sade att han tyckte det var gott ju!"

Djur är som eviga tonåringar,  dom både hukar planlöst och chansar. Går det så går det!

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Hur går det nu med röjandet? Hukar du som katterna? Det var en väldigt fin bild. Det ser ut som dom pussas.

2008-04-05 @ 10:52:18
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: L80

Blingbling: Putsat burspråket! Inget hukande här min sköna - nu har jag nya utsikter!

2008-04-06 @ 22:28:27
Postat av: Hon som svävar

Vilken syn jag får framför mig. Hukande katter, vansinnigt roligt!

2008-04-08 @ 08:34:30
URL: http://www.sofiabess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0