Ål in

Det har varit lite av ett mysterium för mig. Det är inte på samma ställe, men nog fan dyker den upp någonstans under min färd till jobbet. Detta har pågått under flera år. Jag är förföljd av fiskbilen.

Idag trillade dock pengen ner. Fiskbilen levererar tydligen varje morgon till personalmatsalen på min egen arbetsplats. Idag kom jag nämligen ikapp honom först inne vid lastkajen...

Lite lättad, men samtidigt lite sorg och saknad. Fiskbilsmysteriet tillförde ju ändå lite dramatik och spänning i tillvaron.

Nu slår det mig - föraren av fiskbilen känner kanske likadant! Tänk om han under alla dessa år har känt sig förföljd av en liten lila Hyundai!

Ibland är det svårt att veta om man är god eller gangster.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är bara sååå gagsta...;)

2008-12-13 @ 19:31:16
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: L80

Magnus; I can give you an offer, ey!

2008-12-16 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0