Dansa i neon

Satte upp ljusslingor.

Personligen tycker jag bäst om de där med små snälla lampor. De där som mer glittrar och glimmar och om de hade ett läte skulle det förmodigen vara "zing-ting, zingeliting".

G-Å däremot ... Det ska vara  "SKADUSCH, KA-PORSCH, TJAFLÄSCH!

På framsidan har vi därför en nyponbuske med små, små vita lampor, en vildkaprifol med små, små - något kallare - vita lampor.

På baksidan har vi TJACKASMACK! - Ett plommonträd som ser ut som ett versalt u när mörkret faller.

Den inköpta raggarslangen räckte nämligen inte till mer. Men G-Å har lovat mig ett fullständigt spektakulärt träd till nästa gång jag kommer.

Om jag inte kommer till Vegas, kommer tydligen Vegas till mig. Det är kärlek... tror jag...

Kommentarer
Postat av: stenh

Don't overdo it. KA-PORSCH lights have a nasty habit of suddenly going KERSPLAT.

2008-12-01 @ 15:05:02
URL: http://stenholtermann.blogspot.com/
Postat av: L80

StenH; Det är lite grann det jag hoppas på...

2008-12-02 @ 12:21:50
Postat av: stenh

l80:

Det ante mej :)

2008-12-02 @ 13:53:36
URL: http://stenholtermann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0