Blöt svett och dårar

Jag är inte mycket för att gå i affärer. Inte mycket för att stå i affärer heller för den delen, vilket är fallet om man som jag gjort det stora misstaget att åka in till stan idag - vinterklädd!

Då dagens butiker alltsom oftast ligger placerade i inomhuskluster, tänker jag köpa mig en buss och bygga om densamma till ambulerande garderob. 

Håll med om att det skulle underlätta om du fick hänga av dig ytterkläderna innan du begår ditt lokala köpcenter.

På sommaren skulle jag utrusta bussen med AC och våningsängar. Där kunde de som bara följer med som sällskap och handväskpassare, lämnas in och bekvämt hämtas ut vid hemgång.

Personligen tycker jag idén är klockren!

Kommentarer
Postat av: sofia

En sådan galenskap! Åka in till staden första öppna dagen efter jul! Jag hade fått tas till nervklinik efter något sådant. Skönt att du verkar ha starkare nerver...

2008-12-28 @ 14:45:11
URL: http://concretesky-sofia.blogspot.com
Postat av: L80

Sofia: Vi tog 10-båten in och 14-båten hem. Däri får du räkna in två spårvagnsresor à 40 min... Sådär med nerverna va?

2008-12-28 @ 23:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0