Jag har mage att säga så

Kostymansvarig ringde upp för att kolla mina storlekar. Hon hade sett provfilmningen och antagit att jag måste ha skrivit fel. Hon tyckte jag såg ut som en max strl 38!

Moaha ha!

Tänk vad mycket jag skulle kunna lära det svenska försvaret i konsten att kamoflera mera!

Klart som fan att dom blir avslöjade när dom envisas med att klä sig i armégrönt och släpar runt på en svart bössa! Lite rosa, lite glitter, rysch och pysch borde dom satsa på.

Nästa gång vi invaderar någon - då kommer vi inte smygande om natten inte. Nä, totalkarneval med vevor, tutor, trummor och cymbaler. Ingen och jag säger ingen skulle reagera! Förrän det var för sent.
 
Moaha haaaaaa!

Kommentarer
Postat av: sofia

moahahahaaaa



www.sofiabess.blogspot.com

2008-05-25 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0