Hisstrumma vs Trumhinna

Det ringer i mitt öra. Efter några tagningar, fick han in en rejäl snyting på mig.

Min fiktiva parhäst - "Molgan-varning!" - hade blivit insnöad i Åkersbergatrakten. Men Bling, som den goda vännina hon är, ställde upp som mitt stöd i nöden i sista sekund.

Fick av ljudkillen veta att jag tydligen är med i extramaterialet från förra säsongen. Så nu måste jag köpa julklapp till mig själv också. Som om inte alla julklappar, i någon mån, är till mig själv.

Ska sätta mig på tuben nu och åka till förorten. Är sminkad som ett bättre hotelluder. Tänk om jag blir uppraggad på vägen? Det kommer jag inte märka i alla fall, för jag är fortfarande lite lomhörd på vänster öra.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Det var schwuuung i dom lavetterna, den saken är säker. Men vad gör man inte för sina vänner :)

2008-11-24 @ 22:04:48
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0