Jin vs Jang

Igår tappade jag mitt bankomatkort. Stod svettig i kassan till Willys och hoppades att det skulle finnas slantar nog på ett kort som jag bara har för barnbidraget - det fanns det!

I morse slog det mig att jag har 40 spänn i cash tills jag får mitt nya bankomatkort. Tre till fyra arbetsdagar ska det ta och jag hoppas febrilt på tre dagar, annars får jag vänta tills på måndag. Och jag som är inne på sista dosan Catch...

MEN - så slog det mig! Ikväll ska jag delta i en marknadsundersökning och det får jag 400 kr i näven för!

Det är väl märkligt det där - hur allt tycks jämna ut sig.


Kommentarer
Postat av: Blingbling

Känn ingen oro över snuset. Jag är skyldig dig massor ju.

2008-10-28 @ 20:42:00
Postat av: L80

Bling: Fick 400 loppor igår Ki-tjing!

2008-10-29 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0