Som på räls

Har lagt ut lite krokar. Skickade ett mejl till min gamle lärare och mentor från korsordskursen. I våras hade han ju ett gig på gång åt mig som skulle kunna bli min biljett ut från det här bygget. Men sedan har det varit tyst.

Igår skickade jag frågan till honom om hur mycket han tycker jag ska ta betalt för kryssen som jag har fått beställning på. Möjligen anar han att hans planer håller på att spåra ur, ska han få med mig på sitt eget tåg får han skynda sig.  Annars avreser jag med egen expressvagn och då får han dessvärre stå kvar och vinka på stationen.

Har ännu inget hört dock...

Varför all denna hänvisning till spårbunden trafik? Jo - igår berättade G-Å att han funderar på att skola om sig till lokförare! Bara sådär!? En pojkdröm som ännu inte är för sen att förverkliga. Jag säger bara;

"All aboard!"


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag tycker det ser så mäktigt ut att köra spårvagn!!!

2008-09-26 @ 15:45:06
URL: http://sofiabess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0