2009

Allt som görs, görs för första gången - i år.

Har just ätit leverpastej för första gången! Om det är något jag vill kunna säga "-det har jag nog inte gjort sedan i fjol!" så gäller det att tänka till nu.

Jag har inte varit på fastlandet i år. Inte heller varit på bio eller ätit kroppkakor. Janssons frestelse däremot - för sent!

Inte har jag några nyårslöften heller. Men jag har skoskav. En promenadhysteri bryter ut varje nyårsdag. Alla ska ut och promenera, både vana och ovana. Så hälsas det på alla man möter, kända och okända och tappert förenas vi i vårt lönlösa försök att maskera självskylld bakfylla.

Det var förresten något av det första jag bockade av på min lista över saker jag ska göra i år. Festa mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0