nope, nix, never

Har bytt taktik mot Monster14. Lock och pock har övergått i ren utpressning.

Jag fick det kritvita pudret mot att han fick veckopeng.

Håret färgas svart den dagen han lämnar ifrån sig det svarta läppstiftet....

I morse kl 6.00 var jag i och för sig uppe och rakade halva huvudet på honom, syntlugg på den andra sidan. Allt för att han inte ska få rätt i att varje gång jag säger "Vi får se" så betyder det "Nej".

Har förklarat att jag har fler sätt att säga nej på än han kan föreställa sig, så jag behöver inte ett sätt till.

Jo tjena! Eller hur! When pigs fly! Jösses gosse! Du är rolig du! Försök! Knappast! Skulle inte tro det! Låter lyckat! 

Se - listan är oändlig. Och då har jag inte ens tagit med alla miner som också betyder nej. Hur är det man säger, en mammas höjda högra ögonbryn säger mer en 1000 ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0