Golvet är blankt... och minnet

Har för första gången i hela mitt liv använt golvpolish. Köksgolvet är blankt som Telly Savallas skult. Planen är att köra resten av golven också, men det är så stökigt i resten av lägenheten. Tror att jag jstället ger köket en omgång till.

Undrar förresten vem som har mina stolsdyner, de jag glömde på Gbg-tåget för två helger sedan. Hittegods har dem i alla fall inte.

Visste du att allt kvarglömt på tåget, åker till hittegodsavdelningen i Stockholm? Det är lite komiskt tycker jag. Mina dynor åkte alltså från Sthlm till Gbg, blev kvarglömda, fick åka tillbaka till Sthlm och det är där jag ska gå och hämta dem om de lämnas in. Sedan får dom åka tåg tillbaka med mig till Gbg igen.

Hur gör dom som glömmer prylar på tåget men som inte veckopendlar då?


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh, kul att du är tillbaka!

2009-05-21 @ 09:50:11
URL: http://concretesky-sofia.blogspot.com
Postat av: Blingbling

Nämen, vilken överraskning. Är du tillbaka :)

2009-06-07 @ 18:02:14
Postat av: Doc

Savalas skult hahaha, det var länge sedan. Det var ett tag sedan jag var här också.

:-)

2009-06-15 @ 15:57:31
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: PIP

Du som gillar dansband! Ta en sväng förbi Karlskoga och se tex Arvingarna, Black Jack mf mellan den 28/7-31/7 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0